از دل گریخته ها /بهنود
تبلیغات
تبلیغات
جای تبلیغ شما خالیست . . .
نوشته شده توسط : محمد حسین

از دل گریخته ها

 

مسعود بهنود

 

نشر علم

حبیب : نوازنده دربار که از پشت چشم بند عاشق شده
نایب : پهلوان انارک که نامزدش همسر شاه می شود
باغ بالا : در مورد جنبش تنباکو هست
جشن کمپانی: کمپانی فرنگی می خواهد با گرفتن مهمانی وجود خودش را اعلام نماید
مونس : زنی که شاه شوهرش را مجبور کرده سر او هوو بیاورد
خانم باشی : زنی که عاشق شاه بوده همسر شاه بوده و بعد ...
ملیجک : ملیجک دربار از خاطرات ناصرالدین شاه می گوید
بدل  : مردی که تبدیل به بدل شاه می شود
عقرب و گل سرخ : زن از سرنوشتش می گوید این که پدرش را کشتند و او چگونه همسر وزیر شد

خوب از مسعود بهنود قبل از عید کتاب هایی را معرفی کردم این کتاب هم توی برنامم بود که گیرم نیومد و گفتم الان بهش بپردازم . همون حال و هوای بهنودی هست دیگه هر چند من کلا فهمیدم با داستان کوتا های بهنود راحت تر از رماناش ارتباط برقرار می کنم و کلا این کتاب را بیشتر از بقیه کتاب هاش دوست داشتم

از روی اسم کتاب یادم نیومد ولی وقتی داستان ها را خوندم مطمئن شدم کتاب را قبلا خوندم حتی به نظرم زمانش خیلی نزدیکه ولی یادم نمی یاد کی و کجا





:: موضوعات مرتبط: معرفی , معرفی کتاب , ,
:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: